شخصیت برند، ویژگیهای انسانی است که به برند نسبت داده میشود و این ویژگیها، بخشی از هویت برند را تشکیل میدهند بدین منظور در خلق برند جاوید بافت سعی شده است تا شخصیت شایستگی در آن مدیریت شود. به واقع گروه تولیدی جاوید بافت با تعریف شخصیت انسانی خود، وعده ای را به وفاداران خود میدهد تا بنحوی ایده آل و پرستیژی شایستگی مطلوب مخاطب را محقق سازد. مدیریت برند جاوید بافت ، تاکید و الزام بر پیاده سازی منشور اخلاقی و استانداردهای کیفی مدیریتی را سرلوحه امور قرار داده است. جاوید بافت با شعار سازمانی"سرعت در تولید و کیفیت برتر " همواره در پاسخ به حسن انتخاب مشتریان وفادارش در تکاپو و تلاش برای جاودانگی است.